miercuri, 1 iulie 2020

De ce alegi o rochie de mireasa care depaseste salariul tau pe o luna?

  1 comment    
categories: ,

Photo by Taylor Harding on Unsplash

De cateva luni, de cand imi petrec timpul pe forumuri si site-uri pentru mirese, Facebook imi serveste in newsfeed sponsored posts cu diverse oferte pentru rochii de mireasa. Bineinteles, Facebook nu stie ca, de mult, am o aversiune fata de rochiile de mireasa traditionale, albe, umflate, incomode si care arata toate similar.

Totusi, am intrat de curiozitate pe aceste site-uri. Foarte putine sunt rochiile pe care le-as purta: cateva modele Marie Ollie sau Nicole Enea, poate si ceva de la Divine Atelier. De curiozitate am si dat un mail la Marie Ollie pentru a afla, informativ, pretul unei rochii asimetrice din organza. Raspunsul a venit prompt: 8900 RON.


Dupa socul initial, am inceput sa cercetez preturile dar si bugetele pe care viitoarele "miresici" de pe forumuri sunt dispuse sa il aloce acestei achizitii.

Pe Miresele Mirinei poti afla preturile medii pentru majoritatea butique-urilor de renume de la noi:
De Costa 2000-5000 RON
Divine Atelier 2400 -5200 RON
Blossom Dress 3200-4900
Bella Sposa  400-1500 euro

Lista poate continua cu Bien Savvy, unde cea mai ieftina rochie de pe site costa 2500 RON si cea mai scumpa este 7800 RON.

Pe site-uri, miresele par sa isi aloce undeva intre 3000 si 4500 RON pentru rochie, unele chiar depasind acest buget.

Trebuie sa recunosc ca imi este greu sa cred ca, intr-o tara in care salariul mediu este undeva pe la 400 de euro, multe mirese sunt dispuse se aloce peste 1000 de euro pentru rochie. De ce?

Mai jos aveti cateva exemple de rochii neconventionale de mireasa vare nu depasesc 1000 RON:

Rochii Nissa


























Rochii Chotronette



Rochii ASOS



Rochii Roserry




Un comentariu: