luni, 16 noiembrie 2009

Shakira - A facut-o din nou!

  No comments    
categories: 


De cateva zile am pe Mp3 Player noul album al Shakirei - "She Wolf". Trebuie sa recunosc faptul ca, de cand s-a lansat pe piata anglo-saxona, ma tem ca va ajunge un produs pop de consum, gen Britney, Beyonce si altele. Anul asta m-a speriat groaznic cu mult prea comercialul She Wolf. Insa cand am vazut noul single "Did it again" (genial este doar dansul/lupta din videoclip intre blonda si iubitul ei) sau, si mai rau, colaborarea cu Little Wayne "Give it up to me" ( o melodie ritmata si comerciala gen Beyonce), am crezut ca am pierdut-o definitiv pe Shakira cea din Pies Descalzos.

Cu durere in inima, am hotarat totusi sa ii acord o ultima sansa si am ascultat tot albumul. Slava domnului, nu e totul pierdut! Revenirea e spectaculoasa, regasind-o pe columbianca temperamentala in restul melodiilor de pe album:

"Mon Amour" imi aminteste de cinismul din Objection, Don't Bother sau Si te vas. Femeia parasita si tradata ii ureaza fostului iubit "I hope you have a really horibble vacation"alaturi de noua iubita si marturiseste ca "every night I pray that you don't knock her up/ 'Cause i still want to be the mother of your child".
Tirada continua :
"Hope the french fleas eat you both alive.
And your room smells
And the toilet doesn't flush
And locals treat you mean
And the service takes too long"
Sa speram ca Shaki nu are vreun ex caruia ii dedica melodii ca astea (sau ele reprezinta un mesaj de avertizare pentru Antonio de la Rua ca sa stie la ce sa se astepte in caz ca o tradeaza).

Long time este o melodie in stil latino care te face sa te scoli de pe scaun, in timp ce Why wait (sau Anos luz, in varianta spaniola) te vrajeste cu ritmurile orientale.

Balada Gipsy este dulce si optimista, inscriindu-se in mesajele cu ecou social de tipul Timor sau Donde estan los ladrones?

Per total, in ciuda derapajelor comerciale, noul album al Shakirei este demn de ascultat din punctul meu de vedere. Ramane de vazut care va fi urmatorul single dupa Give it up to me.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu